Soffhäng o sovplats..

Gud alltså etersom vi inte kan sova i varken gamla eller nya huset så fick de bli hos min käre pappa o det var toppen :-) man saknar att bo hemma ibland ...

Saknar detta hus så sjukt oavsett om de ser ut som de gör men men snart kommer de bli så fint :-) kommer börja med små saker snart o få pappa iväg för att kolla nytt kök o så men han jobbar för mkt :-)

Aja vi sov här o de var mysigt soffhäng igår o även sov där , karln o ik sov uppe i vår nya säng :-)
Jag o min trollunge sov i soffan :-) han skulle sovit bredvid morfar men han gick o la sig för tidigt tyckte han ...


Idag blir fix o fix men ska få in en promenad o cirkelträning...
Som jag skrev tidigare så kommer de en träningsblogg om allt när detta e klart med huset..
Kan säga redan nu att jag äter inte som jag ska men äter som gör att jag mår bra :-) 
Jag kommer även göra en blogg angående min tränarroll sen för grabbarna o även ta bilder o så på vad vi gör... :-) men de blir inte förns 2014 :-) 

Nu blire fullrulle ...


Pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: