Morgonmys :-)

Mys med bästa killarna :-)

Igår var de min sista match o plus att jag fick ett fint välkomnande till ett annat lag , där alla kan spela fotboll :-) allt e för oseriöst i Vingåker tyvärr o tråkigt...

Men vi får se hur de blir jag lägger den åt sidan ett tag o ska fundera lite vad jag vill o kan :-)

Idag blire knatteskutt som e dagens aktivitet fotboll :-) fråga om bio om Noel ville gå men fotboll var mkt roligare :-)

Ha en fin dag för nu ska jag fortsätta mysa men bara med min stora kille :-)

Pösss

1 Elin Strand

Hoppas du väljer att spela med dom! Vore synd om du lägger ner helt! :)

Svar: Hej söta du... Du får inte ta åt dig när jag skriver om att spela med såna som kan spela... Du kan o vissa andra o de gör de svårt för oss om vi inte kan alla :-) du förstår säkert också hur jag menar , att jag vill spela med folk som har spelare runt mig Jaja du fattar nog...
Jag funderar men de blir resor tyvärr o de gör att jag velar..
Jag tycker om er o självklart kan ni spela men alla måste ge 100% o du e ju en av dom som ger järnet o de gillar jag.. Jag e inte bäst men bättre kan man bli :-) du förstår mig.. Jag fick mail i går att jag var varmt välkommen men vi får se :-) grym du e o vilket slut du gör :-)
Anna

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: