Mår illa..

Känner att de e nått som bråkar med mig kan de vara i magen?? 
Har en känsla men de kan ju absolut bara vara inbillning,... :-)
Det blir att gå till Apoteket sen o köpa test :-) vad hoppas ni på?? 
Tror ni jag kan ha rätt??


Idag blire träning..

Förmiddagen består av 40 min promenad o 20 min lätt löpning..
Cirkel träning också :-)

Kvällen vet jag ej vad min PT har bestämt men hoppas på ett tufft pass..
Vägde mig igår under dagen då var vågen på 57 kg men jag vill inte gå ner e ju inte tanken för jag mår bra att väga runt 58-60 kg men vill bli fast bara...

Nu ska jag beställa löparskor o byxor om jag hittar de :-) 
Har letat överallt men slut :-(

Hur kan man byta till olika kategorier?? Hjälp??

Idag blire föräldrarmöte :-) snabbt hämta sambon sen :-)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: