Kom igång igen ;-)

Packningen har tagit all tid från mig o tröttheten... Men morgon promenaden e alltid lika go :-)
Ikväll har jag kört cirkelpass o de blir andra bullar när vi flyttat klart :-) känner att träningen läggs åt sidan just nu ...
Jag mår ju som bäst av att träna o eftersom allt e nu så blir de ju inte mkt..

Jag kommer då komma igång med min träningsbloggen o även där visa er min vardags träning :-)
Då även hur jag äter ...

Nu e de bestämt att jag lägger fotbollen åt sidan då som spelare :-( tråkigt men måste göra ändringar livet..så de blir o tacka nej till spel i Eskilstuna :-( kommer sakna den otroligt men fotbollen försvinner inte .. Men mina barn e de viktigaste o full fokus på dom :-)

Jag har tackat ja till att bli tränare för killar 00-01 o ser framemot de o e taggad som bara den :-)
Ska bli grymt skoj o killarna e så härliga , hoppas jag kan utveckla o bygga deras fotboll vidare :-) dom e så duktiga spelare o alla har otroligt olika kvaliteer :-) det ska bli häftig utmaning...

Nu blire beställning av nya löparskor o byxor :) 

Nu blire snacks av morötter o äpple :) samt matchmellan sambon o mig Liverpool- man United :)

Kaos o fight ;-)


Pösssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: