Jag väljer även du..

Härom dagen valde jag kanske fel ord men har även bett om ursäkt o menar inte de jag skrev för dom e inte de, men öven där tänkte jag efter innan jag skrivit... så jag bad om ursäkt.. oavsett om ursäkten inte godtogs så e de ändå gjort..
Jag vet att människor kanske tycker jag valde fel o de får ni tycka o jag vet att de var o ta i..
Men ibland kan även jag uttrycka mig fel men jag står för de..
Jag vet att även ni som kanske tyckte jag var totalt dum i huvudet o fattar inte hur man kan vara så elak så har ni även tyckt o sagt så om nån oavsett vad ni säger... jag vet att alla inte e de som snackar illa om nån men även vet dom som snackar skit även fast de kan vara din bästa vän...
jag tycker de e synd att folk låtsats vara perfekta o felfria när ni inte e de, nu e de så att jag pratar inte om alla o ni som vet att ni inte e dessa vet de...
Jag har hört folk snacka mkt om vissa personer men ändå fjantar o så när dom ses o umgås med dom...
seriöst när ska folk vara ärliga??
Jag vet många som inte gillar mig men de gråter jag inte över, men jag vet att dom som gillar mig gör de o dom även där jag ger samma tillbaka.. Man behöver inte prata med mig eller hälsa ingenting, helt enkelt tål jag inte att folk står o snackat med mig o säger saker sen vänder ryggen o snackar skit..
jag vet att de inte e mpnga som e bättre ni vågar bara inte helt enkelt stå för de ni säger o gör...
En del verkar felfria o perfekta men så e de inte ....

Seriöst lägg energi på annat nu , eller ska detta hålla på i år nu som allt annat seriöst sveriges snackis haha

aja nu handlar inte detta om alla men jag tror ni vet själva vilka som jag menar...

:-) pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: