Gårdagen...

Igår var de en rask promenad på förmiddagen samt mage o rumpa :-)
Kvällen blev en rask promenad (ej löpning) :-( men sen körde mage o rumpa igen..

Dagens 

Rask promenad på förmiddag sen idag kör jag igenom hela kroppen...

Ikväll blire löpning o även där hela kroppen..
Imorgon vila o även söndag då jag ska iväg med grabbarna på heldag :-)

Vill bara säga att jag kör mkt axlar o armar dom har aldrig varit starka direkt, kanske när jag körde slalomen men även där har jag haft sönder dom tråkigt nog :-( men flera år sen när de hände men man har aldrig tränat dom så nu kör vi dom :-) ska köra repitioner på dom varje dag :-) lätt rehab ...


Löpar kläder till vinterns träning ska beställas fodrat löpställ :-)
Ska även köpa nya löpar skor o som jag letat efter mina tyvärr finns dom inte i min stl så jag måste leta nya :-( 
Klart man ska ha såna snygga o bra skor ;-)

Nehe dags att bege sig upp ur sängen snart , barnen kollar tv :-) 

Pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: