Flygplan....

Imorse körde min käre bror o hans flickvän till flygplatsen o de var häftigt efteråt åkte vi en sväng o kollade på flygplan så roligt...

Noel , mamma , pappa (Tomas ) vi ska snart åka utomlands men har lite saker att reda upp innan..
Noel längtar tills vi ska åka :-) 

Premiär på Disney flygplan e nått han väntar för fullt på :-)

Igår var en dag som jag var upprörd för de e bara massa lögner från människan men jag kan lova energi o att jag viker kan han glömma...
Jag e glad över allt som jag sparat.. Men men nu väntar jag på besked.. O jag hoppas han har en bra förklaring :-)
Allt e ett stort skämt tyvärr men inser inte de själv..

Aja mina barn e mitt liv o jag vet att dom förgyller o gör min dag varje dag med skratt o gråt men även de gör mig till den stoltaste mamman ..
För jag vet att mina barn älskar mig o pappa Tomas mest i hela världen, precis som vi älskar dom...

Kärlek e verkligen de vi ger o får :-) 


Vi e den lyckligaste familjen :-)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: