Vilken helg

Full fart på helgen .. kalas firanden svärfar fyllde o min käre sambo :-)
Bortbjudna på mat hela helgen o vi hade besök igår kväll av svärföräldrarna o farbror patrik, presenter o massa barnbus :-)
lillen kryper förfullt nu så nu e de dags för att köpa grind för trappan kommer vara rolig -)
Han e stolt över sig själv han har ju tagit sig framåt men nu har han lärt aig på annat sätt min lillekille...
Noel har busat med farbror patrik massor o tyckt de har varit så roligt..
En dag med morfar också var skoj :-)
Spelade min sista match i helgen o tackade för mig skönt med mål o vinst :-) Önskar nu tjejerna lycka till nästa år o hoppas ni går upp i fyran :-)
Jag börjar med grabbarna snart som huvudtränare o de ska bli ett grymt år, hoppas jag kan ge dom allt o lyckas ska verkligen kämpa med de :-)

Nu blire sängen o mys för imorgon e de dags för tidig morgon :-)

natti pösss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: