Träning från 4/6 2013 ;)

Hej :)

Många pratar om att måndag ska jag börja ett nytt liv o vet inte alls hur många gånger jag har sagt de men de går 2dagar sen e de kört ... Varför har man bara motivationen vissa dagar?? Men nu har jag gett mig fan på detta :)
Jag har typ ca 10 kg kvar födseln o jag vill inte banta på de sättet, jag vill bara bli fastare o stabil liksom;) sen räcker de med -6 kg i fett.

Schemat e lagt på 4 veckor

Tisdag :
04,45 promenad en kort men intensiv
Cirkelträning (tabata)


18,00 fotbollsträning / styrka

Onsdag:
04,45 promenad en kort
Cirkelträning (tabata)

19,00 fotbollsmatch

Torsdag:
04,45 promenad

Ca 16,00 löpning lugn/ fotbollsträning (?)

Fredag: promenad /vila

Lördag : promenad ca 1timme
Cirkelträning(tabata)

Söndag:promenad ca1 timme
Cirkelträning (tabata)

18,00 löpning , intervaller o stabilitet

Måndag:
04,45 promenad
Cirkelträning

Vila
... Allt kommer variera från vecka till vecka men detta DDR som gäller första veckan, med cirkelträningen de blandade övningar med olika nivåer..

Jag vill bli fast helst ;)

Kosten ja den kommer vara rätt vanlig men en mängd till viss gräns :)

Ja tror på mig o denna gång ska jag ge allt , hur trött o trött jag e på morgonen..

Vågar man lägga ut en före bild??sånafall kommer de en imorgon,imorgon ska jag berätta vissa känslor som jag varsin behöver komma ut :(;)

Ska nu sova eftersom man ska upp så tidigt :)

Mina grabbar har varit så snälla idag , Noel har hjälpt mig massor mina hjärtan <3

Gonatt :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: