Skön sväng :)

Äntligen rensat hjärnan på massa saker , har varit en omtumlad dag med ledsen o argt från min son :( även då för mig ..

Min son vägrar åka till sin pappa o vill vara hos mamma o pappa Tomas o självklart lillebror ..
Jag har sagt massor för att han ska ändra sig o vilja åka men de har inte hjälp , han blir arg så fort jag nämner hans far o ledsen för han vill inte dit samt att inte bli lämnad av mig .. Nånting har han i minnet o han har inte släppt mig knappt ..

Men nu sa jag till hans far som de var , han försöker nog skylla allt på mig tyvärr för hans misstag som hänt o händer , men jag tar inte åt mig ..
När Noel e redo så låter jag de bli så men nu tvingar jag inte han för han blir ledsen o arg då :( försöker kolla läget imorgon igen med han , men ska väl inte behöva tjata såhär ..?? :(de gör ont i mamma hjärtat , för nått måste ha hänt ..

Men jag har sprungit en runda o promenerat skönt de var , kört lite cirkel träning :)

Hjärnan e rensad o jag kan glatt hoppa in i duschen o slappa sen med älsklingen :)

Gonatt

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: