Myggbett , dom äter upp en ..

Vad säger man myggen e här va ? :( fy fan vilka Avskyvärda djur , eller vad dom e, borde inte finnas ursch ..

I fredags var vi hos vänner o myggen kom överallt där fick man typ 4 myggbett, i lördags var vi på 18 års kalas o där åt dom mig..

Jag har 20 myggbett o dom kliar nått så fruktansvärt och man kan inte gå i short eller klänning för man har inte så snygga ben just nu med sår överallt , kul att de e varmt ute o tur vi har en balkong där ingen ser mig haha

Hur får man bort dom??:)

Visst har man inga vackra ben överhuvudtaget när man spelar fotboll blir smällar här o där o man har blåmärken o sår för de med , de e ju negativt med fotbollen när man vill snygga till sig med klänning eller shorts ;)

Men ska väl inte klaga när man vet att man lever hahaha

Solen skiner o himlen e blå :) barnen hemma lillen sover o stora e rastlös men snart dags att spela fotboll lite med grabben ..

Jag e evigt tacksam för mina vackra barn som förgyller mina dagar oavsett om man e lite trötter o tjurig..

Men jag sätter mig o solar lite nu , tänkte sätta mig ikväll o skriva av mig lite om olika saker som hänt.. Ha en fantastisk dag alla

Pösss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: