Mm så e de :)

Jag kommer inte skriva mer om min sons far , istället för jag skriver saker så vet ju folk redan hur han e dom som känner o känt han ..

Men jag kommer aldrig tvinga min son , de e hans vilja o den blir inte tvingad ..

Jag har mina åsikter om hans far o kommer alltid ha , nämner absolut inget för mitt barn så ni vet ..
Min son får bearbeta detta o när han e redo släpper jag de också ...
Jag vill bara att han tänker på sin sons bästa o göra rätt ( men kommer aldrig hända )

Aja nog för sånt snack o lägger inte mer energi ..
Ni som vill veta ni får luska ut de för jag berättar inget ..
Sen trodde jag att jag hade vänner som tala sanningen o inte va hans vän men de var fel av mig ..
Ne för o vända sida o låtsats som inget ..men för mig e ni inte mina vänner längre , fick reda på allt tragiska igår tråkigt nog...

Aja den energin får stå för dom ..

Nu kommer de en blogg till som handlar om träning bara :)
Jag mätte o gjorde mål men som sagt jag kommer lägga in den här , så vill nån veta så kika in där när den e klar :) sida kommer sen :)

Denna kommer handla om min fantastiska o underbara familj samt gott o blandat :)

Nu vet alla hur de e o så kommer de förbli :)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: