Mardröm till lyckligt

Hej underbart väder sitter på ballen o hänger i våra snygga utemöbler ;) ätit lunch hos svärmor som bjöd på en härlig sallad från Ica mums :)

Tänkte berätta från den dagen min mardröm började till de lyckligaste slutet ..
Hade aldrig varit där jag e idag om detta aldrig hänt..

Dagen var 14 dec 2009 då mitt ex tog återfall..
Det var en vinter dag då jag hade ca 2 mån till beräknad förlossning, vet ej vad som hände men han klarade inte mer än 5 år 2 månader innan den finaste lilla killen kom till världen ..
Allt blev upp o ner vad tänkte idioten med, hamnade i fyllecell Direkt, de var julfest o han visste sin gräns..
Kommer dagen efter hem o var arg på mig , var de mitt fel??
Nej verkligen inte , sen blev de fler helger o hans illa beteende som att skrika hora o dum i huvudet jag blablabla sen att be om ursäkt hela tiden o dum e man liksom..

Sen kom min ängel till världen som vägde 3690 g o 52 lång , bästa dagen ..

Då trodde jag han skulle få en tankeställare men icke , sonen var inte mkt värd,fest var mkt viktigare hamnade flera gånger i fyllecell krossade fönster bl.a. O skrek att jag var hora o ful äcklig ja ni vet vad dom psyksjuka säger...
Tjatade att de fick räcka, men en missbrukare lyssnar inte o han påstod att han var perfekt ( vilket skämt han drog) men i hans ögon e de jag som gjorde fel , jag levde med han missbruk o psykiska misshandel, de gick över till o med i nyktert tillstånd abstinens besvär kallas de , tragiskt att göra detta när man ett litet liv framför sig o vara en förebild..

Han ville aldrig åka med när jag skulle träffa familjen 45mil ifrån för alkohol var viktigare än att umgås med familjen, men jag o sonen åkte på många resor utan hans alkoliserade far och jag e glad över de, tappade känslor o han räddade mig från honom själv ,men endå var de nått som gjorde att jag stannade o förlät (SONEN)..

Sonen räddade mig många gånger o skydda mig i sin fars beteende, när hans far säger mamma e dum så skydda han mig o så ska de inte få vara, ett barn på 1,5 år ska inte få se sin far i sånt tillstånd eller höra.. Förskräckligt så respektlöst men detta e inte de värsta de e när han e farlig för allmänheten som han e när han e påverkad..

Vi skulle åka på min brors student 2011, tjata mig med han för egentligen ville han inte , men som tur fick jag med han o det var då allt fick sitt stopp..

Allt funkade fint för dagen o kvällen sen dyker min brors vänner upp ( min nuvarande sambo) sen ser vi ett glas bara flyger rätt in i min far så kallade pelare på altan ( som tur var )
Mitt ex som var mkt berusad kastade de rakt mot ( min nuvarande ) för han inte hälsade , visst kan de spåra för folk med sprit i sig men han hade problem( även har än idag )
En vän slänger ut han på gräset o jag flyger ut o han börjar vifta med handen men han slår inte , skriker hora ja ni vet allt sånt skit även till min släkt o vänner.. Min äldsta bror fick ta mkt skit men Gud vilken räddare han e :)
Men detta e inte det värsta pappa slänger in han i bilen för att åka en sväng o lugna han efter lite mer än 1 timme återvänder dom o han springer in i huset o ska ha med sonen o bilnycklarna ( han har ej körkort) o ska åka hem hur sjuk e man inte då.. Min bror tar tag i detta igen samt min familj medans min son som försökte sova sitter hårt intill mig o e livrädd för sin far, dom går ut på gatan o där e de mkt hot om att (jag aldrig mer ska få se min son o hur dålig jag e blablabla ) tackar min bror tjej för inspelning av allt hot..
Polisen kom o hämta han, han fick sova i fyllecell o jag fick ingen ro, för jag var livrädd de värsta e att barnen var vakna när allt började ..

Jag packade hans väska o jag låg bara o vänta tills han skulle bli släppt o komma tillbaka jo vad hände de ringde på dörren o han flög in tog tag i min nacke o sa att han skulle ha sonen o åka hem ( i helvete sa jag , tror du på fullaste allvar att jag lämnar min son med dig) o de trodde han nejdå jag e fan inte en dålig mamma , min bror som ännu finns där flyger ner för trappen o slänger ut idioten han hotar o skriker .. Jag går ut o ger han hans väska o han slår till mig i bakhuvudet bl.a. Vilken fara d var , min far snällt körde han tillstationen o lämnade han där o jag stannade extra några dagar ( ville inte hem till idioten)
Där tog de slut mellan oss för alltid känslorna försvann o jag ville bara skydda min son från hans alkoliserade / knarkande far..
Men vi åkte o han gick igen på sina möten , det var fortfarande slut men försökte ändå för sonen skull, men 1 mån klarade hans sig sen valde han alkoholen igen istället för familjen o samma resa började igen, jag försökte kämpa min son följde varje steg jag tog, han klarade inte att ta hand om sin son mitt liv började rasa samman med flykter till min mor o far, vänner o dom börja inse själva hur han var , man ska inte behöva rymma från sitt hem men ville bara skydda min son..
Vi levde ihop men umgicks aldrig han valde fest , jag började bli starkare tack vare stödet från mina vänner o familj ..

Jävla lögn man levde i , vilken sjukdom eller ??
Psykisk misshandel , jävla idiot hatar han mest av allt , de e inte synd om honom alls , tycker de e synd om dom som blir utsatta.. Folk som inte varit där nångång kommer aldrig förstå .. Alla tycker synd om honom ?? Varför ?? Han valde de livet ..
Men en dag stack jag o vi hade sonen 2 veckor var o rädslan var enorm när jag lämnade honom 45 mil ifrån , visst var jag en dålig mamma som inte skydda min son från hans missbrukande pappa .. Ursch vad dåligt jag mått dessa tillbaka tänk hur kunde jag göra så:(
Men en dag kom de glädjande taskigt kanske men så kände jag samtidigt som de e förjävligt mot sonen ...
Socialen ringde en dag då jag jobbade ( sonen var hos mig i detta läge ) dom ville kolla så sonen var skyddad o de var han , hans far hade blivi tagen för bärsärkagång samtidigt som jag vart ledsen så e jag så jävla lycklig, e glad att bag flyttade till min släkt o familj så jag o sonen slapp oron hela tiden..
Han vart tagen av polisen men släppt ( narkotika i blodet o hemmet , knivlagen o misshandel ) kommer ut dagen efter o skriker att dom e fittor bl.a. Sen början han på ny kula med sitt festande ( man e inte ansvarsfull pappa )
2 veckor efter detta påstår han själv att han e frisk o har rätt få ha sin son, men aldrig dom sågs för första gången efter 7 mån o han påstod han var frisk men de var han inte lögner rulla efter varandra hela tiden idiot..
Han gick in i rätten o har fått de han krävde o självklart men lögner e där hela tiden, han dök upp på umgänget 2 gånger på 10 månader hade dom då setts, nu ska han ha honom varannan helg snart o blablabla ville inte , klart hans far e viktigt men vid rätt tillstånd o rätt begränsningar , han far missbrukar ännu .. Han ringer aldrig sin son, umgås med missbrukare , han tror jag inget fattar då e man inte frisk enligt mig , han beskyller mig för sin misstag ..

Min son säger som e 3 år att min pappa vill träffa mig i land en liten stund , älskar inte min pappa , jag vill åka till papp för han har bilar där, han köper sin son ..

Jag harar den människan så mkt finns ingen på denna jord som e så sjuk o lever i sin sjuka lömska dröm .. Vakna upp..

Tack vare detta så gav han mig ett liv med min nuvarande som har varit som en pappa för min son o gett han så mkt kärlek o värme , han gör allt för honom o allt med han :) han e så lycklig min son inte ens detta har hans far gjort med honom.. Han gav oss ett lyckligt slut genom att bli missbrukare o sitt rätta jag, han rädda oss genom att vi fick fly hit o träffa dessa människor vi har här runt omkring oss denna kärlek vi får från alla vänner o familj, han e så stolt över sin lillebror som kom väldigt snabbt men vi e en sån lycklig familj :)
Jag önska hans far kunde tänkta på sin son o sluta vara egoist , låta han son vara o förstöra mer för honom o låta han vara den lyckliga killen han e här.. Han han kan försöka bli frisk innan .. Men de e den största egoisten jag vet..

Anklagar mig för allt men jag tar inte åt mig längre .. Jag skyddar min son en dag så kommer han förstå de ( men jag tror att han aldrig kommer bli frisk )

Jag tackar han för de livet jag lever idag den lyckligaste med min käre sambo o såna fantastiska barn evigt tacksam:)
Jag hade aldrig varit där jag e idag..

Mitt förflutna i helvetet e en saga nu blickar jag framåt o fortsätter min saga med denna familj jag har <3

Lite kortfattat om mitt helvetets förhållande som jag äntligen tog kraft ifrån ..
Jag e stolt o stark för denna kvinna jag blivit :)

Nu e solen här varje dag :)

Ikväll blire fotbollsmatch ..

Längtar efter min sambo <3

Pösssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: