Lyckligt liv..

Jag har ett sånt fantastiskt liv , lyckligare går inte att hitta ..
Självklart har man upp o ner gångar men de gör de ju bara starkare , behöver inte vara förhållandet som e upp o ner de kan vara annat i livet också...

Jag har ju haft de väldigt tufft under min graviditet pga min äldsta sons far som säger att de e jag som bråkat men de e han som gick in i rätten , innan de så gav jag samma förslag som han krävde , anser att de e en sjuk människa men han e min sons pappa o kan inget göra åt de om min son känner lycka med han så gör han de , men jag kanske smutskastar han far en hel del men de har jag all rätt till , men min son får upptäcka själv vem han riktiga far e ... Jag vill att han visar kärlek inte köpa han men tyvärr e de så de e för annars finns inte han i hans tankar ...
Men men de var en tuff graviditet som var med mkt jobbiga stunder o min käre sambo fick utstå mkt från mig som egentligen inte var menat till honom , vi åkte på rättegång 2 dagar innan min son föddes o som stöd fanns min älskling o far :)
Efter förlossningen så var d tufft också all denna dramatik under graviditeten satte fart efter också o jag mådde fruktansvärt, som sagt min sambo fick mkt skit o även min son som ingen av dom skulle ha , jag skyller allt på min sons far som bara vill förstöra för mig .. Men tack även där för du har gjort mig starkare o du kommer aldrig kunna sätta dig över mig din sjuka fan ...

Jag lägger ingen energi längre o jag lägger den på min son o ger han den fullaste kärlek man kan ge sitt barn ( utan att köpa han )
Men som sagt jag e världens lyckligaste som har den sambon o 2 fantastiska barn o nu väntar man på den 3e eller hur älskling ;) haha

Han har stått ut mkt efter mina psykiska problem ,men han har stöttat o kämpat med mig o nu finns inga problem kvar tack vare all hjälp :)
Vi klarade den jobbiga perioden tillsammans o vi e starkare o lyckligare nu :) inget kan förstöra detta. ...

Jag har hittat mannen i mitt liv o de kommer aldrig nån kunna ta ifrån mig den kärlek som jag har till honom e så stark att inte ens jorden räcker till .. Han e så jävla bäst :)

Jag vill gifta mig men samtidigt inte :) men idag insåg jag att de e nått jag verkligen vill , för de e så jävla rätt ;)jag har träffat rätt..

Han e en fantastisk pappa för båda sönerna o han ställer upp i vått o torrt för min äldsta som verkligen behöver han mest just nu i denna period, han e som en riktig pappa ska , son kallar han pappa o han e bäst i hans ögon , han lyser upp när han kommer o de e hans störta favorit , idol ja vad allt de e :)
Jag e överlycklig som ser detta o man ser hur glada dom e :)

Jag längtar till dagen vi bor i hus o allt e ännu mera perfekt om de nånsin går att få för allt e så jävla perfekt...

Ne vilket tjat men vill berätta för hela världen att jag e så lycklig över den familj jag har , stolt e förnamnet , vackraste människorna i världen :) <3

Jag ligger fortfarande med feber , öron värker o genom förkyld :( trött jag blir ...

Men men dags att sätta igång med städ o planering , de ser verkligen förjävligt ut hemma o de måste göras oavsett hur sjuk jag e , får vila i helgen då sambon e hemma :)

En dag vill jag gifta mig :)( men de e en dröm )

Pösssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: