Kesella?? Mätning??

Jag ville bara säga att kesella e livet ;) men hur mkt e bra ??
Jag skulle kunna leva på de, men antar att de inte e så jätte bra..

Jag tänkte mäta mig idag istället för att se minus på vågen så ser jag hellre minus på cm runt lår, rumpa o mage ..
Träningen har gått hyfsat men de har inte blivit exakt det som var planerat men latsidan har jag inte haft :)
Man har målet o gett sig fan på allt men så går jag hemma med 2 barn o den stora killen vill inte gå till dagis liksom då blir planerna ändrade :) men men så e livet man får ta den tid de tar , varför stressa med att bli smal , jag har fött fantastiska barn o mår bra i vissa stunder..
Jag säger till mig själv jag e född såhär o Anna ta o njut av den kärlek du får av familjen o tittar på barnen , dessa har gjort mig till den lyckligaste o min sambo älskar mig för den jag e nu :)

Visst ska man tänka lite på saker men fan jag e inte stor, jag kan inte ha xs längre som jag hade innan men inte gör de mig till tjock eller fet som jag själv kan tänka .. Alla e olika sen att jag vill krympa i cm o bli fast e en annan sak, jag har kurvor o e förbannat nöjd över dom , jag e jag om folk som har xs o vill bli smalare visst deras bekymmer men jag själv tycker de inte e vackert men vill dom se ut så självklart..

Jag älskar att träna o försöka äta rätt o tips e nått jag gärna vill ha :)

Celluliter skräcken e där :( hatar dom o ser dom dygnet runt men va fan har jag börjat tänka , åldern kommer för mig o jag blir äldre ,jag har jätte mkt gropar här o där vad ska jag göra .. Min kropp har varit med om mkt men just dom hatar jag men kan inget göra , det som gäller e att börja sluta jämföra sig o inse att man inget kan göra mer än att försöka leva med dom , man kollar på 20-25 åringarna o tänker vad fina dom har inga celluiter , klart dom har vissa. Men min hjärna blir avundsjuk o så men jag måste lära mig att jag har varit där också , fött 2 fantastiska barn , har haft ett turbulent liv men kan göra rätt nu oavsett hur min kropp ser ut ..

Jag måste lära mig att älska mig :)

Mina taxöron då hahaha de e de största problemet men det problemet ska bli löst , jag lever ju :)

Jaja Nu ska jag ut i vädret o umgås med min underbara familj <3

Ha en fin dag

Pössss.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: