Jovisst vilken dag :)

Vilken dag de varit städat hela dagen, rensat garderoben, tvättat o donat :) barnen har varit hemma o så underbara o snälla som vanligt , barnkanalen har varit igång hela dagen ,har varit lite trött o tung i huvudet men nu när träning e pågång så ska man allt bli piggare :)

Jag har blivit lite arg idag angående min äldsta sons far.. Bryr sig inte ett skit men de kommer en dag då han förstår de själv men men han tar inte min energi längre , tänker på min son bara så fin o underbar..
Han försöker lägga skulden på mig att de e mitt fel att han missbrukar men de får han göra för jag vet själv att de inte e mitt fel..

Idag ringde en underbar vän o prata de gjorde mig glad att få prata med henne , snart e vi närmre varandra o de gör mig så himla lycklig :) äntligen :)

Saknar mina andra vänner så mkt :)

Sen kom min kära vän Emma o dottern Astrid o vi snacka lite skit o umgicks kanon var de , hon lyser upp tillvaron mkt :)

Pannkakor till middag mums ;) Noel beställde de.

Promenad till min käre far som åker till Gotland imorgon hur ska man klara sig :)


Snart duschen för en ny dag imorgon upp kl 04,45 promenad står på schemat sen dagis o mys :)

Duschen väntar så vi hörs imorgon ..

Pössssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: