I Helvete heller ...

Tänkte skriva om avundsjuka o hur vilket helvete jag mår .. Men gör de imorgon ..

Lite kortfattat ..

Avundsjuk lägg ner , vad ska jag vara avundsjuk på ??
Tänk på vem du säger de till för avundsjuk e inget jag e , att man uttrycker sig så när man vill göra samma grej visst de kanske jag var avundsjuk på men annars vet jag inte vad som menas .. Om de e nått annat då kanske du skulle vakna o se dig omkring ..

Helvetes sömn vart e du ?? Klart man inte ska få sova , jag mår pyton.. Jag vill bara sova o när den natten önskas så e de alltid nått som ska vara :( tjurar inte barnen tjurar Karln till utan anledning ..

Tack soffan för du finns :) o jag ska fan aldrig säga att jag e sjuk eller någonsin bli sjuk igen , för inte kan en tjej bli sjuk ..

Aja nu ska jag väl försöka sova då , ensam o soffan :)

Natti

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: