Göra om , rita om :)

Vilken dag :)

Vi åt frukost tillsammans jag o min kille Noel , Ian var med på ett hörn :)
Satt o snacka han berätta för mig att hans pappa Tomas e alltid pappa :) haha sen när han jobbar får han leka med sina bilar i soffan för mamma. :)

Sen gick vi till outleten för o köpa nya tygskor till honom , ja vad hitta han ett par gröna :) 99 kr super fina ..
Sandaler också , gröna o svarta :) 199kr kanon nöjd kille , jag hade köpt sandaler på tradera jätte fina så nu har han för sommaren :)
Ian spydde ner sig totalt så köpte t-shirt o shorts för 100kr najs najs e super glad att bo vid factory outlet...

Sen gick vi hem till min far o städa lite o han hämta grejer hos oss så nu ska de bli fint med allt innan bror med familj från Gotland kommer :)

Sen har jag hållet på med ritningar så huset blir ändrat , fönster detaljerna o så med , man måste kostnaderna så de får bli ändring men så fint de kommer bli :) jag längtar o nu blir de fönster koll o färg :)
Ändringar av husets färg ,kommer bli en jädrAns slant men man får ta de viktigaste först...

Ska ta en bild på huset en dag men än så länge får de bli hemligt , förns allt e 100% säkert :)

Nu blir de mys med mannen min, imorgon dagis o träning längtar:)

Ses pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: