Gammalt..

Idag hände de en sak som jag trodde aldrig skulle hända ...
Blicken o tvingandet från förr har verkligen satt sina spår ..utnyttjandet ursch ..
Såg de framför mig ..
Folk har en uppfattning o hört rykten om mig , de kan ni få fortsätta tycka o tro , skiter i vilket eftersom jag vet själv vad jag gjort..

Detta har verkligen satt spår i mig o jag ska få leva med detta resten av mitt liv , de gjorde så ont , detta e ingen som vet.. Skulle aldrig vilja säga de heller, för jag vet vad folk skulle tro ..

Det hände när jag levde i min värsta mardröm ..

De kom upp nu o jag knäcktes .. Tänk om jag bara kunde öppna mig för den jag älskar mest i hela världen , men jag kan inte för jag skulle skämmas verkligen.. Ursch de gör så ont i mig , men jag vet att de e inget som e fel på mig eller mitt fel , de e en stor idiots fel...


Älsklig du behöver inte säga förlåt ..

Jag älskar dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: