funderingar ..

Sitter o har mkt funderingar på saker o ting.. Funderar mkt på barn , vill ha en liten till o rätt snabbt , vi har pratat om de o vi e 100% på det båda så 2014 kommer de en knodd till men när e frågan.. :) vi har planer på mkt men som sagt den dagen då vet ni alla de.. :) vi ska flytta men när de e dags att ta över de e frågan.. vi vill nu o ska börja sätta igång med små ting :) jag hoppas för gudarna nu att de inget blir ändrat o ånger.. vi har gjort ritningar på huset hur de e tänkt o vi ska väl ta anlita byggfirma men ska kolla runt lite :) Men när allt e klart så kommer de vara riktigt fint, huset ska målas om till vitt :) med gröna dörrar o de har noel fått bestämma :) de kommer bli mkt stilrent där så mkt av möblerna vi har idag kommer buffas bort.. ;) de kommer bli mkt ytor för barnen samt stora fönster o barnen får varsitt rum, o noel har redan planer hur hans rum ska målas o ians har jag bestämt :) resten av huset ska bli helt vitt med svart också :) nu längtar jag så sjukt mkt.. så i veckan ska allt tas om hand :) vi bor nu i en 3:a som e otroligt fin , men vi börjar ju se de som smått o trångt om man nu ska ha en liten knodd till :) vi får ny hyresvärd , de ska bli skoj.. Vi ska på bröllop i sommar o jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, jag har beställt några klänningar o skor så vi får se.. skulle gjort hårförlängning men de blir ej så , har lite kort hår fortfarande :) Jag har bestämt nu hur jag ska göra :) i veckan har jag massor att göra.. ringa vårdcentralen för smågrabbarna, noel ska göra test för laktos o gluten hoppas ej de e nått.. Ian ska kolla halsen .. sen ringa kyrkan för dop.. midsommar helgen var fantastisk med vänner o jobb, äntligen tillbaka på de roliga jobbet :) nu blire en promenad i rusket.. najs :P ha en fin kväller pöössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: