Frulle drulle :)

Bege midsommar över o jag jobbade igår ...

Haft en underbar midsommar mes mkt skratt o barnen glada :)

Inatt har lillen sovit på mig han skulle ligga tätt intill mys e de ,men kunde ite slappna av :( sov jag fick sovmorgon av min älskling :)

Nu börjar nya saker att vakna till liv så vi hoppas på ett bra svar men de ser vi om 1 vecka :) håller tummarna nu :)

Ska ta tag i hus delen i veckan o bil :)
Hus e bestämt men bil e nått vi ska kolla men en V70 II e nått som e favorit :)

Frukost smoothie med kesella , jordgubbar o vanlijyoughurt :)
Självklart ägg :) kokar ägg som mellis också :)

Ikväll ska vi se hur de går med mina mått men har helt ärligt lagt de på is för jag har varit sjuk 1 vecka sen fotbollsskolan samt träning av killar :)
Sen känner jag för att vara mamma o klä mig bra men att jag e ju inte stor så varför e vikten just nu så viktig ..

Mina barn o sambo vi älskar varandra för dom vi e nu :)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: