Fotboll e livet :)

Fotboll de älskar jag så mkt , även då hela familjen :) fotboll varje dag :)

Jag e ju ledare på fotbollsskolan för ett par tjejer , o igår bröt de ut i jag att förbannad .. Jag har en stark vilja o dessa tjejer e otroligt duktiga o jag vet att dom kan så mkt mer... Jag vill ju bara pusha dom till de bättre men som sagt de e tjejer vi snackar om :)

De har varit blandat med hårt o kul.. Men jag tror dom mest tyckte de var hårt , men vill att dom ska känna på hur de e :)

Idag har jag sagt att de ska bli en tuff dag men de blir en mkt lek o rolig dag :)

Sen som uppvisning vill dom ha straff turnering men de blir inte så :) lurade :) haha

Dom e fantastiska tjejer :) hoppas dom vill komma tillbaka ..

Ha en fin dag nu ska vi dra till dagis o spela fotboll :)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: