Förbannad

Jag sitter o läser tidningen, blir så förbannad ..

Barn som går 15 timmars ska gå 5 dagar i veckan /3 timmars , beslutet med 3dagar / 5 timmar går inte för ekonomiska skäl som de ser ut just nu ..

Min son går 15 timmars men tycker inte om de , han äter inte o vill aldrig gå hem därifrån ..
Klart men hur ser dom på barnens utveckling ?? Min son utvecklas inte på samma sätt som innan , han får inte göra dom roliga grejerna på dagis..
Han kommer dit dom går ut o leker sen hämtar jag han , han får vara med ute på dagis , då kan vi lika gärna vara hemma o ute här , jag betalar för min son som fler föräldrar gör för sina men varför ??
Detta e sinnessjukt , så många som går emot detta beslut så borde väl kommun tänka om lite ..
Jag e inte rasist men nu blir jag förbannad ( har en son som ej e helsvensk)
Vi tar in fler o fler invandrare (självklart ska vi hjälpa )
Men dom som bara går hemma o inte gör ett skit , dom kan vi betala för ?? Dom som inte ens vill resa sitt arsle ur soffan som bara får pengar på pengar ..

Ni tänker inte alls på barnen inte alls..

Se till o gör nått för vårat folk nån gång o inte alltid för invandrare , vi behöver hjälp också ..
Klart vi ska hjälpa dom med men ni glömmer verkligen erat eget o barnens framtid ..

Jag betalar gärna för min son fast de e 15 timmars men helst för 3 dagar/veckan så han får mat ..

Sluta vara egoister o se till så invandrare som kommer att alla börjar med svenska o lär sig att jobba , e trött på att vissa inte respekterar o tar o lever bara på oss som de e semester ..

Kul dag grrrr arg e förnamnet

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: