Blandade grönsaker :)

Men Gud nu börjar jag , lagt ner Facebook e så trött på de ska rensa garderoben o börjar om med mitt NYA liv som man alltid kallar de.
Ställer allt gammalt bakom nu o blickar mina framsteg med min fantastiska familj framåt <3
Livet e sjukt underbart..
 
Min sambo börjar jobba i Sthlm nu så jag blir mammaledig som inte var tänkt , nu ställer man frågan om vad som kommer hända :) saknaden blir stor..
 
jag tänkte skriva om min familj, min träning samt kläder, jag e ingen mode tjej jag bara tycker om allt blandat :
 
Men träning e nått jag kommer köra stenhårt på nu :) 
jag kommer Äta som jag vill men ändå träna hårt , -6 kg ska de bli men de ska vara fett ;)
nu kör vi mamma kropp ;)
vad tror ni -6kg på 4 veckor men intensiv träning i kesella ??
nu ska de beställas nya träningskläder ;)
 
 
jag återkommer 
Ni kommer få mer av Familjen Maten Kläderna Träning Problemen i mina liv liksom :)
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: