Vänskap??

Vad e vänskap??
Jag har fantastiska vänner men dom bor alldeles för långt bort eftersom jag flyttade hem igen , men alla kanske inte var mina närmaste som jag trodde tråkigt nog..
Även jag e kanske inte alltid den bästa heller men de finns gränser på vänskap ...
Vi bor så långt ifrån varandra o vi samtalar inte så ofta men när vi väl gör de e de så jävla underbart, precis som om de vore igår vi sågs :) det kallar jag sann vänskap o att man alltid har respekt för varandra , även att man inte pratar så ofta, vi har våra liv med familj o jobb bla bla så e de starkt mellan oss :) såna vänner älskar jag o trodde faktiskt en del utav dom var så men hade så fel , gått bakom ryggen o umgås med exet som har behandlat mig o även största delen sin son illa, o dom tycker synd om honom o tar han som vän efter att han även betett sig illa mot dom, för mig e de inga vänner längre o jag antar dom själva märkt de.. Jag vill ha respekt o e mina vänner vän med han så e jag inte vän med dom...
Så nu vet jag vilka mina vänner e o dom håller jag hårt om för dom får samma respekt tillbaka från mig som jag får från dom..
Hur ska din vän va??
Vad e en vän?
Respekt?

Alla ser olika på vänskap o accepterar att de e såhär o e gärna vän med båda i en sån här situation jag har haft o visst inget fel med de , de e upp till dom o hur ni känner..
Jag har berättat mitt liv för en person som jag trodde var min vän men gick bakom ryggen o låtsades som inget när vi snacka det gjorde mitt hjärta krossat för de kunde jag aldrig tro om den, men e så glad över dom jag har o kommer absolut inte lägga energi på denna person som påstod att hon var min vän ..

Men jag vill inte ha såna vänner inte efter ett sånt beteende o falskhet..
Jag lämnar dom till skiten o tar mina riktiga diamanter till min samling där ingen smuts ligger..

Saknar mina fina vänner så otroligt...
Ni vet vilka ni e ;)

Pösss

1 lisa

Saknar dig med<3

skriven
2 Zocca

Ja antar att ja är en av dom Guld klimparna:). Ville bara skicka styrke kramar till dig

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: