vad sägs som massa lek ??

Idag blire massa lek o stoj med barnen, fint väder leder till att vi kan springa ute precis som i alla väder .
Helgen skulle noel tillbringat hos sin far men han vill verkligen inte hur mkt jag ön försöker säga att dom ska göra skojiga saker ... jag hoppas de en dag blir 100% bra där så noel en dag vill åka dit :) JAg har gett förslaget om att han kan komma hit några gånger innan o umgås med han så han får lära känna honom..ska se om han vill åka nästa helg...



Men han e hemma o vi ska göra massa skoj , han vill leka med nora och bada :) klart vi ska försöka göra de :) ? men även kusinerna från gotland kommer o jag ska få träffa deras guldklimpar :)

snart bröllop o jag ska fixa kläder till noel som ska kasta blommor :) vad ska man ha ??
Tomas e klar , jag e klar...
Ian ska inte med ...

Sen e de dop som.vi bokat o.dags att börja förbereda de också ...
massa grejer :)

NU frukost sen löpning o städning sen skoj o stoj :)


pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: