strålande :)

Vilken dag de varit , noel har haft egen tid med farmor o farfar , ätit på mcdonalds fått bilar o massa mys :)

Jag har rensat rabarber o lite ogräs fantstiskt i detta fina väder..

sen kom bror o familj feån gotland o de var ju super härligt :) noel tyckte de var så roligt att få träffa kusinerna o att få leka med emilia gjorde kvällen..
Grabbarna e ju så otroligt fina o söta.. emilia e fantastisk så söt hon e....
så alla var samlade hemma hos min far , andreas med familj kom också :)
så himla underbart ...

Noel ville ju självklart sova där inatt så klart han får :) leka vill man ju ...

imorgon ska ian o noel vara med farmor o farfar så jag o min käre sambo kan umgås lite :)

tack för en underbar fredag :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: