stor handlarna :)

varit o stor handlat fy vad mkt man ska ha...
ska börja göra mat till ian i mina smaklådor :)
Ligger genomförkyld också piss e de..
ian har varit sjuk hela helgen..
skönt aty allt e uttalat o man mår ju bättre där... så jävla typiskt fan vad alkohol kan göra ett helvete...

Ian e i sin gåstol , de går undan här över allt springs de :)

I veckan blire många härligheter ..
Jag ska börja med träningen igen så skönt o inom 2 veckor e de 1, 2 mil som gäller :)
Börjar med att träna grabbarna imorgon efter uppehållet..
sen väntas jobb :) härligt då ska vi o shoppa :)
Noel ska göra såna fina saker i veckan o de kommer på bild under veckan :)

ha en fin kväll för nu blire mys med.familjen , snart sängen för barnen o jag , äkskling ska kolla film...

älskar min fina familj..
pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: