självkänsla ??

åh vilken period..
Har hamnat i en svacka så jag mår fruktansvärt..
Jag har inget självförtroende o självkänsla..
Jag tycker jag r fruktansvärt ful o äcklig..
Jag har nästan alltid mått bra o aldrig brytt mig men vad fan hände nu...
JAg vill inte ha lögner från folk som säger att man e fin o sen e dom jätte smala o säger att dom r tjocka o jag e större, jävla lögner..
Jag kanske e likadan o visst e de alltid vad man själv tycker o känner om sig själv som e felet ...

Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig eller så jag vill få ut vad jag känner..

jag e trött på visa en sida utåt o mår skit egentligen..
Jag ljuger ju för mig o alla andra..

Jag vet varför den försvunnit o gömt sig men var e min styrka o kunna vinna över de??

var e min envishet o prestation som jag alltod varit nöjd över..

jaja man har såna här dagar :( mem de e fruktansvärt ofta nu för tiden..

nu ska jag ut på en promenad o löprunda..

pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: