Lyssna vad e de?? :)

Jag älskar mina barn över allt o dom e fantastiska,vi har så roligt tillsammans men de finns även stunder man behöver för sig själv o göra nått helt själv men vad liksom..Noel vill inte till dagis han vill vara hemma o de e klart men jag önskar han ville dit o leka lite , imorgon o resten av veckan ska han dit oavsett om de e 3timmar om dagen.. Men vi har våra stunder ibland men oftast e allt toppen :)vi skrattar nästan jämt.även Ian blir tung oavsett om han e världens snällaste också men vila vet jag inte vad de e för de e klart han e vaken när man vill ta de lugn , Noel e duktig som klarar sig för de mesta själv :)
Klart man ska tjafsa lite för de gör banden starkare...
Han lyssnar inte så ofta men de tar jag men idag e mitt tålamod kort ...
Min älskade Noel så fin o underbar de skär i hjärtat så fort jag höjer rösten, men ungen e trött o vägrar sova o påstår att han e pigg då e de jobbigt....

Ikväll åker vi till Söderköping med goda vänner Sanna o Andy o självklart lille molo :)

Ian har varit på BVC för spruta ,vägning :)
Växer o så duktig han var :)

Jag vet inte om jag ska anmäla eller inte :(
De var vidrigt , hur i helvete kan man bete sig så mot människor ...åk hem

Jag känner mig utmattad o helt slut skulle vilja ut o springa men får göra de sen så energin vaknar till :)



Jag älskar mina killar så sjukt mkt utan dom e jag så tom...

Ha de fint alla

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: