lättnad..

Äntligen har jag pratat med socialen angående att min son inte vill åka o sova hos sin far men att träffa han en liteb stund går bra..
Jag tvingar inte min son till nånting o har inte gjort nånting för denna ändran ..
nu gav jag förslag till hans far o hoppas att han kan se för sin sons bästa så att han en gång vill åka ner dit o sova också för de ska ju självklart bli så...
dom måste bygga relation o jag hoppas hans far förstår o vill detta ...
att släppa ner ett barn som inte vill de e inget alternativ feån min sida , min son blir livrädd...

jag hoppas de en dag blir bra o att hans far ger detta 100% precis som jag så kommer de blir super..

jag tänker inte bli anklagad för nått som jag inte ens gör..

nu blire film med familjen snart ska vi iväg o städa o leka :)

älskar min familj över allt annat :)

pösss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: