Gåstol?? smakportioner..??

Jag har mina funderingar angående gåstol??jag är inte sugen på de men samtidigt e de bra för deras aktiva liv..
Jag hade de till min äldsta men nu bor vi lite trångt, vi flyttar snart till radhus så då blire mer yta :)
Jag har inte bråttom o tror öven inte min son heller har de..
smakportionerna kör vi inte med så ofta tycker de e en onödig grej men ibland så..
Jag jämför mellan min äldsta o minstingen, noel åt inte heller så ofta smakportionerna..
Jag tycker faktiskt de e rena skiten för en burk på 3 dagars utgång har en hög kostnad för de hinns aldrig ätas upp..
Visst kan man frysa in o så men jaja folk gör på sitt sätt :)
Jag tar inte ofta åt mig av tipsen o jag uppfostrar min son precis som jag vill..
Men tips e bra vissa o jag tar gärna åt mig då..
Noel o ian e völdigt lika de blir mer o mer :)

Nu frukost o sen bvc :)

pösss


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: