En berg o dalbana :)

Livet e sån jävla bana här i livet, de e positivt men kan också vara negativ men mesta delen förs de alltid nått bra med allt...jag blir alltid starkare av dom motgångar även en jävligt tuff tjej :)
Jag kan vara rak på sak o säga exakt vad jag känner, kan bli fel uttryck ibland ,för allt blir oftast fel i att man skriver man skulle kunna formulera allt på annat sätt...
Mina dagar kan vara så olika ena dagen piss verkligen o nästa toppen...
Min självkänsla e på botten o jag känner mig ful fet o äcklig.. Jag vet ju själv att jag inte e fet o äcklig,kan även tycka jag inte e ful men vettifan nu liksom men men oavsett min självkänsla så kan jag vara otroligt lycklig, klart jag e har min familj. O släkt massa allt.. Det enda som saknas e mina vänner ...jag kan uttrycka mig om den jag lever med men fan de e sånt man släpper sen de e ju för fan mina pissiga tankar för jag mår skit såhär.. Jag älskar min sambo e lyckligaste i världen men även jag har brister o fel .. Som jag skrev att jag e rak när jag skriver o de kan bli fel.. Jag o T har de så jävla toppen så sjukt bra :) vi e en fantastisk familj
Jag älskar min familj o T , barnen e mina liv.. Evigt tacksam för min stora familj o min pappa..saknar självklart mamma o vänner, men vet att ni finns <3 puss på er<3
Sen e de så att jag har inga direkta vänner här som jag umgås med eftersom många e gäng här o svårt att komma in i, folk tror dom helt enkelt e störst bäst o vackrast..jag har 2-3 st som jag tycker otroligt mkt om så jag håller mig så :)
Tycker de e fel att folk lyssnar på rykten eller går till folk o frågar om saker o ting men faktiskt så har jag slutat höra av mig till dom som jag trodde var mina vänner , respekt e nått ni verkligen inte har men nu kommer jag inte lägga energi på er men tyvärr så gör man de när man inte mår bra o kanske önska att ni var mina vänner
Ligger sjuk o min träning skulle kommit igång men tyvärr så blev de inte så , men så fort jag e frisk ska jag börja i då ska ni få följa mig även då byggs självförtroendet upp garanterat ..
Sen e de väl mkt också att man ska färga håret o så t snart gör en mkt fräschare, mkt som spelar in,kläder o så men var mkt nytt o tänkte även visa de varje dag om jag pallar,jag e ingen mode tjej så stil e väl inget jag direkt har kanske :)
Jag har skrivit en hel del som ska skrivas men kommer aldrig till ro för att få de rätt...
Räkningarna betalda o utmätningen skickad..

Imorgon väntas jobb så hoppas på piggare Anna här :)

Nu blire lite myspys :)

Pössss på er

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: