Dagens tankar...

Haft en underbar dag på jobbet men mkt tankar har snurrat i min hjärna både dåliga o bra :( :)

Första e ju vad fan ringde J för kl 21:25 jo tack jag vet .. Alkoholen fanns i kroppen tyvärr , går inte att smussla med tyvärr,de var tydligen viktigare än att åka kanske o träffa N , funderar stort på varför inte de finns energi för att sätta sig på tåget om han nu betyder allt för dig , jävla skit snack..totalt jävla falsk o äntligen finns de så mkt jag har mot dig :)
Sån jävla lögnare o sånt ego tyvärr...

N har tyvärr inte mått allt för bra sen de var dags för sina utflykter neråt mot landet tyvärr , han vill verkligen inte neråt o klart jag inte tvingar..
Han vill inte ens att jag ska åka o jobba eller T för han vill inte bli lämnad , så mammig vaknar på nätterna o vill sova hos oss, han blir nervös så fort jag nämner Han o de känns inte bra.. Han vill inte ...
Men en dag så hoppas jag de vänder även för den andra personen där nere... Dags att vakna upp o förstå... Jag vill bara kunna känna tryggheten men så länge lögnerna e där som tyvärr inte går att dölja mer så nej tack glöm de :)

Mkt känslor hos den killen som e tre o självklart, jag försöker prata med han o de enda han säger e lämna mig inte ... Jag e redo när han e de, kommer alltid finnas vid hans sida vått o torrt , skydda han från allt elakt o dumt...


I har haft de fantastiskt hos morbro o Madde o N har haft de toppen hos morbror också:)

Jag har haft en fin dag o äntligen hemma hos familjen <3
Vi har de så bra o vi har så roligt.. Snart flyttar vi o de ska bli skönt o Noel längtar så efter att sitt gröna rum :)
Så man börjar närma sig packningsdags..

Nu blire löprunda o sen mys o sova :)imorgon väntar en kalas dag på jobbet :)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: