Sommardetox??

Jag tänkte börja med juciediet :) inte för att jag äter dåligt nu äter jätte bra o inget onödigt(bara ibland) ;)
Jag e väldigt fast vid mina mål o självklart e jag piggare men de saknas väldigt mkt energi o jag e tung i huvudet ..
Jag har i te tränat nu denna vecka o träningen skulle ju kommit igång i måndags men jag har inte ens gått ut o gått eftersom jag ligger sjuk..
Men så fort jag e frisk så sätter jag igång,men då ska jag även testa denna juciediet de låter inte gott men ska göra ett försök, funkar den att dricka o jag märker förvandlingen i humöret o hur jag mår så absolut :)
Tanken e inte att gå ner men går säkert ner nått kilo men inget som behövs :)
Allt de innehåller liksom olika måltider på dygnet men mellan 7-18 de e ingefära, selleri sånt e jag inte så jävla förtjust i men kanske gott när man blandar alla saker :)

Jag gör ett försök om de går :)
Snart upp o handla allt...

Önskar mig själv stort lycka till :)

Pösssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: