Nya mål o tider :)

Som jag skrivit tidigare e mitt självförtroende i botten men äntligen börjar man bli frisk :)
Imorgon e de ett försök till att mina onyttigheter ska försvinna men hur ska de gå liksom jag älskar ju godis ;)
Men lägger upp tränings schema nu för kommande 3 veckor o min mat kommer bestå av juciediet ;) vi ska se hur jag mår veckan nu som kommer funkar de inte så lägger jag ner de , man måste må bra liksom :)
Jag o sambon ses o umgås inte så mkt på veckorna o har bestämt att ge oss tid genom att träna tillsammans när han kommer hem , för att vi ska bege oss ut även han ska pusha mig genom lite hårdare träning för mig så jag ej ger upp när jag känner att de räcker lite extra ska de bli :) så jävla härligt...
Jag kommer köra mitt som jag gör varje morgon o kväll igen nu när man blivit frisk :)
Nu känner jag mig som en uppblåst säl ;)

Ni ska veta att ni alla e vackra där ute oavsett hur ni ser ut..

Nu blir mys :)

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: