Middag :)

Inte varje dag man har mat på bordet när man kommer hem :)
Älsklingen hade gjort en kanon middag lövbiff med mozzarella , soltorkade tomater o feta ost mums med rotfrukts blandning :) tända ljus mm de var de för sen fick man inte mer tid med han tyvärr för tvn var så viktig ikväll :( :)
Barnen sov kl 19 super skönt de med :) Noel har varit en ängel idag som oftast han brukar men även han har sina dåliga dagar...
Dagen har spenderats hos farmor då vi fixat med all grejs till dopet...
Jag beundrar min son nått så stort , hjälpsam o allt , han har verkligen myst med sin lillebror :) mina hjärtan <3

Jag tänker på en nära vän som har haft de tufft o flyttat från helvetet ,men en tuff period efter också men jag vet att allt kommer bli så bra snart... <3

Imorgon väntas nästan 12 timmars jobb o de ser jag framemot :) även sista dagen..

Nu väntas sängen

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: