Ljuga kan du :)

Ursäkta hur jävla dum i huvudet får man vara ....
Ljuger för sin son , e så trött på lögnerna du bryr dig inte ett skit...

Jag har gett förslaget att komma hit o bygga relation för de har blivit som de blivit, men unte ens de har du kunnat gjort så jävla sjukt , semester har du haft men du har haft annat att göra så sinnesjukt.. folk måste väl fatta då att du inte bryr dig o dom tycker synd om dig nope ljuga får du göra för nån annan men inte för min lillkille..

ursch vad jag ...... dig , du e en stor .........

ja oavsett vad jag tycker så e du du ..

Men hade man brytt sig hade man gjort nått helt annat..
skit snack..

men jag vet att en redan vet om detta ...

nu duschen sen mys...
imorgon aka jag o lillkillen fixa oss hos frisören o bli snygga inför bröllopet ;)

mammas lillkille <3

pössss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: