Kvällsmys :)

Jobbade min sista dag igår, tråkigt gillar jobbet...
Hoppas allt går bra i skolan o att vi ses nästa år :)
Vi avslutade dagen med promenad i Stadsparken o glass , sen gick vi på jensens o åt ... Örebro e en mkt fin stad :)
När vi åt satt de en kille o kollade på mig hela tiden kanske för jag åt som en gris var så hungrig ;)
När vi skulle gå så sa han trevligt att sitta vid dig, sket i de o gick :)
Gick till bilen o packade in grejorna sen for vi vidare till Coop ,efter oss åkte en vit bil hela vägen o jag såg killarna också gå från Matstället..
Jag körde mot rött o de gick bra slog precis om till grönt tack gode Gud :)
Stannar vid Coop o kliver 2 killar ut ena frågar om jag vill privatlektion i trafikregler(nej tack svarar jag)
Inge mer gick in i affären han kommer fram igen o säger att jag e så otroligt vacker , de finns inte många som e så fin som jag ( haha tack ) sen går han,kommer tillbaka o säger samma sak o frågar om en middag ( tackar snällt nej o säger att jag har min blivande man där hemma ;) han säger att han ska vara lyckligt lottad (det vet jag ej om han e haha men hoppas :)) ta mitt numer så ring när de inte e ni längre ( haha sa nej tack de e bra :) numret lämnades i butiken :)
Trevligt att få komplimanger ,de e inte allt för ofta så man tar verkligen emot dom :)

Sen åkte vi hem o jag vidare hem till min Karl :)

Idag väntas dop o jag e helt röd o blå runt ögonen :(


Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: