Kläder :)

Jag har ingen stil eller så direkt,jag klär mig i hur jag vaknar...
Jag känner direkt vad jag vill vara för nån när jag vaknat...

Vissa tycker jag klär mig fult o vet att det e många här i Vingåker som jobbar just på outlet som dom själva tror e så snygga o vackra, kanske uttrycker mig fel nu när jag säger det men den studsande bögen har många skratt när han ser mig verkar de som, oavsett så får han väl göra det för han e ju faktiskt störst bäst o vackrast som även dom andra som jobbar där (vissa) ... Jag skiter faktiskt i hur jag klär mig så länge jag trivs i de, tycker inte dom klär sig så mkt speciellt mot en annan, jag e absolut inte avundsjuk för då hade jag redan klätt mig som dom men nej tack, vissa saker e väl inget fel på men Jaja jag tycker de e rolig för de e varje gång...
Jag har inget emot bögar o har vänner men just den bögen stör mig för han e den han e inte för han skrattar men de e sen vi flyttade in i lägenheten...
Jag kan inget göra mera än att kanske skratta tillbaka han e ju han liksom varken snygg bäst o vackrast...

Min still e massor ...
Från t-shirt o jeans till klänning ja de e sjukt vad blandat...

Men men imorgon e de bröllop o jag e så nervös (inte jag som ska gifta mig liksom inte just nu denna helg i allafall)
Men jag ska sminka mig själv o sen fixa håret hos Jenny ...:)

Jag tror allt kommer bli super o att bruden kommer vara så vacker, vilken dag för henne :)

Så typiskt så glömde jag mobilen efter jobbet i bilen så den ligger där...
De var ju prövning i kyrkan igår o de gick bra , Noel var så duktig :)

Nu blir städ o tvätt :)

Ha det fint

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: