Helt slut :)

Vilken dag ,de har varit ians dag :) lilla hjärtat så go o snäll men även så glad :) vill tacka alla för dom fina presenterna..
Vi hade ett dop för Ian o man behövde inte ge nått..
Vi e inte ute efter grejer som jag kan tycka vissa e, menar att vissa har dop för att få presenter ...
Men men de baren fullspäckad dag o jag sluta jobbet igår vid 24 o somna inte förns vid 2-3 plus att natten var lite jobbig då Ian tyckte kl 4:30 var okej att gå upp :)
Så jag e så trötter nu att jag slocknar snart :)
Men allt har varit perfekt .. Ian e nog stolt över sin gudfar (fadder) Noel var så duktig idag..vill tacka svärmor för all hjälp o även min älskade far för allt..
Smörgåstårterna var super o de tackar jag min farmor o (faster) för ..tack för ni hjälpte o dela denna dag :)

Så nu sover barnen för fullt o snart sover vi men först film :)

Natti natti

Pössss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: