Fasta :-)

Idag e de fasta dagen o frukosten avklarad :-)
Havregrynsgröt 1 dl med bär , de var gott snart e de dags för träning :-) jag kan inte hålla mig exakt hela dagen så de blir lite frukt till lunch , middag blir sallad med kyckling :-)
Tanken e ju inte att jag ska bli smal de e för att gå ner i vikt självklart men i fett sen bygga muskler men jag mår toppen nu egentligen men ska testa detta för man blir ju tydligen piggare :-)

Idag ska vi till Sthlm jag o min käre far för o hämta bord+stolar sen även ta med sambon hem :-)
Jag vill flytta till Sthlm eller närmre nu känner verkligen att de e dags... Eftersom man kommer jobba där sen också troligtvis så blir de tufft om vi båda ska pendla o barnen behöver oss närmre ...
Snart flyttar vi i allafall o vi börjat packa smått de ska målas direkt när vi flyttar in ...

Vrf bryr du dig nu, du kommer bara göra bort dig totalt...

Pösss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: